Monday 13 September 2010

BLACK SET

PAS_7810

Ve ilk set:)
Bu set gece çıkarken, mini kutlamalarda çoook rahat kullanabileceğiniz parçalar içeriyor.

Siyah dantel elbise:
Forever21'den almıştım. Siyah dantel altı ekru, straplez, belden kloş, altı kat kat, puf puf :) Hiç giymedim etiketi üzerinde, neden derseniz yeri gelmedi gece gezenlerden olamadım ki, beden derseniz burada yer alacakların %90'ı gibi 38 beden, fiyatı derseniz 50 TL( bana yol parası ile maliyeti 90 TL'ye gelmişti, etiketi 48 USD)
SATILDI!

Jean Jacket:
Vero Moda, daha ozaman Turkiye'ye yeni girmişti, emektar çook giyildi ama taş gibi çıktı, taşlı dügmeleriyle çook şık. Beden M, Fiyat 25 TL,
SATILDI!

Payet ceket:
H&M, Mini vatkalı, bir kez giydim severek çoook severek, bu elbiseye çok yakıştı giriverdi aradan:) Beden M, Fiyatı 25 TL,
SATILDI!

Çizgili Elbise:
Mango, bir defa giyildi, belden kesik, cepli. Beden 38, Fiyatı 25 TL,
SATILDI!

Siyah kemer:
Yargıcı, hiç kullanılmadı, 15 TL,
SATILDI!

Mor ve Siyah taşlı kolye:

Karmen, çook takıldı, 15 TL.
SATILDI!

PAS_7807

PAS_7806

PAS_7805

PAS_7803

PAS_7811

1 comment:

  1. Payetli ceketim ve elbiseme bayildimmm teşekkür ederim Stilize;))

    ReplyDelete